EDZÉSEINK

Funkcionális
edzéseinkről

Az évek során rengeteget edzettünk, sokféle edzésmódszert megismertünk, melyekből igyekeztünk leszűrni az általunk vélt leghatékonyabbakat és legjobbakat. Így alkottunk meg egy modern, preventív szemléletű, tudatos edzésmódszert.

 

Ez az edzésmódszer teljeskörű, komplex testedzés, gyakorlatai a mindennapi mozgásokra épülnek. Célja az egészséges mozgásrendszer megtartása/visszaállítása, a mobilitás, a stabilitás, az egyensúly, az erő, a koordináció és a core-stabilitás fejlesztésével. A helyes mozgásminták kialakítása, a gerinc egészséges működése, a gerinc védelme mind fontos elemei edzésmódszerünknek.

 

Edzéseinket kreatív gyakorlatokkal, változatos eszközhasználattal, a gyakorlatok végtelen számú kombinációival igyekszünk változatossá tenni, hogy a kezdőtől egészen a profi szintig kihívást jelentsen mindenkinek, így biztosítva egy életen át tartó sportolási lehetőséget, az energikus, egészséges életet.

Személyi
edzéseinkről

A személyi edzések keretein belül egyénre szabott (cél, egészségi állapot, adottságok, stb.) edzéstervet alakítunk ki, melyet folyamatosan kontrollálunk, módosítunk, hogy kialakítsuk a „tökéletes közérzetet”.

A megkeresést követően egyeztetünk egy személyes találkozót a Chili Fitness 2-ben. Ez a találkozó egy kb. 15-20 perces konzultáció, mely során átbeszéljük a céljaidat, életviteledet, sportmúltadat, egészségügyi állapotodat, de legfőképp kialakítjuk a személyes kontaktot. Ahhoz, hogy sikeresen fejlődj, elengedhetetlen, hogy szimpatikus legyen az edződ, hiszen így lesz kedved hétről hétre járni hozzá.

 

Ezután következhet az első edzés, ahol felmérjük mozgásodat, melyre szükségünk lesz ahhoz, hogy céljaidat szem előtt tartva kialakítsuk Neked a megfelelő edzéstervet, és ez a felmérés tökéletes alap lesz a „honnan indultál” összehasonlításhoz. Amennyiben úgy ítéljük meg, gyógytornász szakembereinket is bevonjuk a felmérésbe, edzéseid megtervezésébe.

 

Személyi edzéseinket a funkcionális edzésinkről írt szemlélet szerint tartjuk. Helyszíne a Chili Fitness 2 edzőterem (1119 Budapest, Etele út 57. I. em.).

Csoportos
óráinkról

Csoportos óráinkat a funkcionális edzéseinkről írt szemlélet alapján tartjuk. A köredzések során közös bemelegítéssel kezdünk, majd különböző állomásokat alakítunk ki, ahol az adott gyakorlatot időre kell végrehajtani, ismételni. Az állomások feladatai a teljes testet átmozgatják, cél az egészséges mozgásrendszer megtartása/visszaállítása, a mobilitás, a stabilitás, az egyensúly, az erő, a koordináció és a core-stabilitás fejlesztésével. A feladatokra könnyített és nehezített változatot is mutatunk, hogy a kezdők és a haladók is elégedetten távozhassanak, de az adott idő miatt Te is befolyásolhatod a tempóddal az edzés intenzitását (természetesan a gyorsaság nem mehet a helyes kivitelezés rovására).

Az órán használt eszközök a saját testsúly mellett: labdák (fitball, softball), rugalmas ellenállások (miniband, powerband, gumikötél, gumiszalag), bosu, balance board, dynair, egyensúlypárna, súlyzók, kettlebellek, step padok, jumping boxok, függesztéses eszközök, súlylabdák (medicinlabda, slamball, wallball, kézi súlylabdák), kardiógépek, rope kötél, csúszókorongok, smr hengerek, trigger labdák stb…

Az órát végül közös stretchinggel zárjuk.

 

Csoportos óráink 60 percesek, helyszínük a Chili Fitness 2 edzőterem (1119 Budapest, Etele út 57. I. em.). Az aktuális órarendről, illetve árakról a www.chilifitness2.hu oldalon tájékozódhattok.